Lördag

Tja tja alla fans! 
 
Idag har jag testat en ny grej, nämligen att ha ägg i smoothien! Blev fett gott. Så nu ska jag surpla i mig den och sen bege mig ut på stan med min dagiskompis. 
 
Igår försökte jag mig på att göra quesadillas(?). Dom blev helt ok! Skulle bara haft lite salsa, gräddfil och guckelimuck till. Så nu vet jag det till nästa gång. 
 
Nästa vecka händer det grejer iallafall! Har fått två personer att hjälpa med läxorna, så nu ska det rulla in lite pengar! Är dock lite nervös, hoppas jag inte gör bort mig totalt! Men det kommer nog gå bra.
 
Träningen den här veckan har gått sådär...slog mitt rekord i plankan en gång med två sekunder. Gick dock sämre igår. Skyller på att jag typ är förkyld. Därför har det inte heller blivit någon simning. Får se hur det blir nu i veckan! 
 
Nu måste jag hurry curra lite om jag ska hinne med bussen. Hare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0