Kvällstankar

God kväll. Här sitter jag och har ljusmys med rökelse och dricker vaniljte och lyssnar på mysmusik. Måndagkväll vilket innebär tisdag imorgon. Skola på förmiddan och sen har jag ett par ärenden inne i stan. Sen blir det förhoppningsvis våffelmys med min myskorv. 
 
I alla fall, jag hoppas att alla vet om att det är Earth Hour på lördag, 20.30-21.30. Om jag får som jag vill spenderar jag den timmen med ljusmys och rökelse, mysmusik, chokladbollar och min myskorv. Av någon underlig andledning är jag extremt sugen på chokladbollar. Och pizza. Fast den kan jag klara mig utan. 
 
Träningen gick i alla fall bra förra veckan, slog rekord i simningen genom att simma 80 längder på 54 min. Slog dessutom rekord i plankan också! En minut och tio sekunder. Ingen höjdartid, men jag klara längre och längre tid. Även om det bara rör sig om sekunder. Imorgon ska jag försöka sätta ett nytt rekord i plankan och på onsdag förhoppningsvis simma. Vi får se hur det blir, verkar som att en förkylning håller på att bryta ut. Får ta och proppa i mig vitaminer så jag blir friskus. 
 
Sova är bra att göra om man vill vara frisk också, därför avslutar jag nu detta med ett godnatt. Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0