Hallå där

Här sitter jag som vanligt och försöker plugga. Det går som det brukar, inte alls bra. Motivation är inte min grej just nu. Dessutom har jag andra viktiga saker att fundera på. 
 
Nyärslöftena går relativt bra. Senaste veckan har jag dock inte simmat, jag är ju trots allt tjej och ibland känns det inte helt bekvämt att simma omkring helt enkelt. Ny bikini behöver jag också. Jag har i alla fall smörjt in mig ofta, mina fantastiska gener har ju gett mig en hud som är torr och kliar. 
 
Snart är det dags för tentor också. För tillfället bryr jag mig inte alls om hur det kommer gå. Vet inte hur det kommer bli nästa år heller. Egentligen skulle jag vilja ta tag i en massa andra saker, men jag vet inte om jag orkar. Jag vill inte förlora en massa tid. Ett år är långt. Fast egentligen är väl tid det enda jag har. Det är mycket jag vill göra men lite som jag orkar. Jag vet ju egentligen vad som vore bäst för mig nästa år, men jag vet inte om det funkar så. Det känns jobbigt att inte veta hur det kommer bli. Men jag orkar inte bry mig om hur det kommer bli heller. Känns lite som en ond cirkel det här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0