Grönsaker

Jag upptäckte i helgen hur gott det är med grönsaker. Liksom, att bara sitta och äta dom som dom är. Sockerärtor och sugarsnaps ligger etta på min lista. Och det som är extra bra är ju att det är nyttigt också! 
 
Jag har bestämt mig för att försöka proppa i mig så mycket vitaminer och mineraler som möjligt. Speciellt såna som är bra för huden och naglar. Jag har äckligt torr hud så jag kan ju hoppas att den kommer må bättre av det! Så ska jag självklart hinka i mig en massa vatten också.
 
Jag har förresten börjat äta(?) maxosol. Fast jag är snål av mig så jag tar bara en tablett varannan dag. Man ska ju som sagt bli brunare av dom och så, men det är faktiskt inte därför jag äter dom. I första hand är det för att dom innehåller vitaminer och mineraler som är bra för huden. Sen bränner jag mig lätt på näsan, så jag kan ju hoppas att dom kommer hjälpa mot det också. Sen om man blir brunare och brännan håller är ju ett plus i kanten. Så det är väl bara att vänta och se om dom hjälper. 
 
Nu ska jag ta och cutta upp lite paprika till mig och återvända till pluggandet. Hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0