3.14

Hallå hallå. Idag är det pi-dagen. Den har jag firat genom att gör diverse olika uträkningar, bland annat några som har innehållit pi. 
 
I alla fall, vad har hänt sen sist? Jo, jag har fått jobb! Ska numera hjälpa ungdomar med läxor, det blir nog kul. Jag har köpt sjutton(!) ringar också. För typ 80 spänn, på hm. Så dom är ju inte super flashiga men jag tyckte dom var fina. Ska bara nagellacka dom så jag inte får gröna fingrar. Jag vet inte riktigt vad som hänt, men jag har snöat in mig på ringar. Trots att jag typ aldrig använder det. Får bli ändring på det. 
 
Nyårslöftena går väl rätt bra, kunde gått bättre. Ska ju ta hand om mig själv bättre på insidan bland annat så har försökt äta relativt nyttigt, har ätit massa bär och grejer iaf. Jag gillar när nyttiga saker är goda, och bär är gott! Att träna har väl gått lite sådär, har mest gått promenader. Simmade i och försig två kilometer, det tog 61 minuter. Ska nog ta och göra det i nästa vecka också. Då ska det ta 60 min. Idag tänkte jag ta och träna lite här hemma, ska försöka slå mitt nuvarande rekord i plankan. Än så länge är det inte över en minut, men idag så! Magrutorna ska tillbaks till sommarn. 
 
Jaa, det var en liten sammanfattning. Ikväll är en tråk-kväll. Jag kommer förmodligen fortsätta med att göra diverse olika uträkningar. Så kul ska jag ha. Tjing. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0