Uppdatering

Min käre lille blogg är inte bortglömd, men livet och internettrassel har kommit emellan, så nu gör jag ett nytt försök! För tillfället sitter jag framför tvn och kollar hockeyn och dricker en supersmoothie. Kvarg, blåbär, mjölk, lite vaniljsocker och toppa med lite kokos! Mumma! 
 
Angående mina nyårslöften kan jag uppdetera lite hur det gått. 
  • Mysa mer med min myskorv, check! Myser hela tiden typ. 
  • Träna mer, check! Har förnyat mitt simkort och "boxats" med mina hantlar, man får galen träningsvärk av det!!
  • Tatuera mig, halvcheck! Har iallafall kommit på vad jag vill tatuera. Nu ska jag bara komma på vart de ska sitta också. NU GJORDE FINNEPINNARNA MÅL OCKSÅ JÄVLA BAJS SKIT!!!!
  • Ta hand om mig själv mer, check! Har smörjt in mina stackars händer varje kväll och sovit med vantar, bokat tid till kurator också. Det blir nog bra. 
  • Ta vara på livet. Här vet jag inte rikigt hur det har gått. Jag har liksom inte så mycket för mig nu för tiden. 
Hursomhelst! Nästa vecka kommer min käre vän som flytt till Karlstad och hälsar på! Det ska bli muchos trevligt. Om snön försvinner blir det ännu trevligare. Den va ju borta ett tag och solen hälsade på, men eftersom jag bor  Sverige så är ju vädret schizofrent. 
 
Jaja, nu GÖR SVERIGE MÅL!!!!!!!!!!!!! YEEEEAAAH!!!!!! och jag ska försöka plugga lite här i OS. Vi får se hur det går. Hej svejs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0