Det var inte igår...

...det var cirkus ett år sedan. Men nu är jag här igen. Lite kortfattat om vad jag gjort det senaste året: pluggat och hängt med min myskorv. 
 
Nu är det ett nytt år med nya möjligheter! Jag har bestämt att detta år är året det ska hända grejer, därför har jag för ovanlighetensskull nyårslöften. De tänkte jag ta och skriva ner här, så får vi se om de uppfylls. 
 
  • Mysa mer med min myskorv. Helt enkelt för att jag tycker om honom så mycket. 
  • Träna mer. Man mår så mycket bättre av det. 
  • Tatuera mig. För att jag har velat gör det alldeles för länge. 
  • Ta hand om mig själv mer. Yttre och inre. 
  • Ta vara på livet. För att man aldrig vet när det tar slut. 
Det här året ska jag bara göra saker jag mår bra av. 
 
Men nog om det nu. Idag ska jag nämligen på kalas. För tillfället väntar jag på att håret ska torka så tänkte passa på att måla naglarna så länge och fundera på vad jag ska ta på mig.Den ständiga frågan när man ska iväg och göra något, vad ska man ta på sig? Det brukar alltid sluta i något svart. Och jag tänker inte chocka mig och nägra andra idag heller, jag gillar helt enkelt svart. Men nu måste jag sätta fart. 
 
Peace. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0