Dansa

Hallå hallå. Här sitter jag och äter mackor och dricker oboj och ska snart görja plugga. Byggmekaniken kräver min uppmärksamhet. 
 
Till oboj behöver man mjölk och jag är en sån som alltid måste läsa vad det står på mjölkpaketet. Idag stod det en intressant sak där, nämligen att forskning har bevisat att man mår bättre av att dansa. Eftersom jag det här året ska göra saker jag mår bra av ska jag alltså dansa. Det är i princip bara när jag är ute och dricker alkohol med mina vänner på krogen som jag dansar. Men nu ska jag dansa fuldans framför spegeln några gånger i veckan har jag tänkt mig. Eftersom jag inte kan dasna så får det bli fuldans. Men det är å andra sidan den roligaste dansen, iallafall i mitt tycke. 
 
Nu ropar mekaniken på mig så det är bäst att jag ägnar lite tid åt den. Slänger in en låt här iaf, som duger till en tryckare. Så grabba tag i någon eller något och börja dansa. Tjing. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0