Bajenfruga

Japp, som rubriken lyder är jag en bajenfruga. Ett nytt ord som jag lärde mig idag, betyder helt enkelt att jag inte är ett fan av bajen egentligen men kan slänga på mig en halsduk för min myskorvs skull och följa med på fotbollsmatcher. Igår var jag i alla fall en utomordentlig bajenfruga som följde med på hammarbys hemmapremiär. Bra gick det också, hela 5-0 blev det. Var ruskigt nära att bli fler mål. Fotboll är i alla fall kul att titta på, om ännu bättre blir det med min älskling som blev helt överlycklig. Det har inte varit lätt för honom att vara bajare den senaste tiden. 
 
Den här veckan är i alla fall väldigt skön. Ingen mer skola på en vecka, två jobbpass och en spadag. Jag tycker jag har gjort mig förtjänt av den. Måste dock plugga en massa. Kommer i och försig bli skönt att bli av med en massa saker, känns som att jag har 100 saker att göra. Får sovmorgon varje dag i alla fall, och massa tid att läsa på min nya bok, Nattens cirkus. Efter 100 sidor verkar den väldigt lovande. 
 
Träningen har inte alls gått bra. Ska ta tag i saken och gå och simma imorgon. 
 
Tjarå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0