Hej på er.

Tar en paus i tentaplugget och fick för mig att jag skulle slänga in ett blogginlägg. Tror inte att en bloggkarriär skulle vara något för mig, jag tycker jag är duktig när jag kommer ihåg att jag faktiskt har en blogg! I och för sig är det väl även så att jag lever ett sjukt ointressant liv och inte gör så mycket annat än att gå i skolan nu för tiden att det kanske inte gör så mycket att man bara skriver av sig lite en gång i månaden. Tror inte direkt att någon blir ledsen av det heller. 
 
Men vad har hänt sen sist då? Jo, jag klarade första tentan så jag blev ett nagellack rikare. Magnetlack till och med, det var roligt att måla med, lite lagom fränt sådär. Och jaa...det var väl typ det enda. Fast nu ljög jag. Jag har ju hunnit fylla hela 19 år också. Fast eftersom att jag fortfarande ser ut som 15 så vet jag inte om det riktigt räknas. En ny gardin har jag köpt också. Alla intressesmurfar hoppar och viftar med händerna, yeeey!
 
Och så byter vi samtalsämne helt plötsligt, men är det bara jag som inte hajar grejen med att det helt plötsligt käns som att alla helt plötsligt har fått för sig att de ska börja med proteinpulver och grejer? Ät en banan liksom. Och drick mjölk. Får ju nästan panik på folk. Och vad är grejen med folk och snusa egentligen?? Det är typ bara jag och 7 till i min klass som inte snusar. Det är förfan snusdosor överallt! tittar jag till höger ser jag en snusdosa och tittar jag åt andra hållet ser jag en annan snusdosa. Men det kanske är så när man går i en klass med typ 80% killar. Ganska kul att smyglyssna på folk som sitter framför en i klassrummen, får höra intressanta samtal om skäggväxt och när jag är klar med utbildningen kommer jag säkert vara expert på bilar. Men jag kan ju inte direkt påstå att jag har något emot snabba bilar jag heller. 
 
Nej, nu måste jag plugga seriöst. Men det är svårt eftersom jordabalken är så sjuuuuuuuuuuuuuuukt tråkig. Men jag får helt enkelt ta och kriga vidare. Puss occh hej. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0