Kladdkakans dag.

Japp, ni ser ju rubriken. Idag är det kladdkakans dag och vad gör jag? Jo, jag sitter här och äter pepparkakor. Shame on me. Men man kanske skulle ta och baka sig en kladdkaka idag då. Om någon annan där ute tänker göra samma sak ska ni inte fråga mig om ett grymt recept, jag måste vara den enda som misslyckas med mina kladdkakor. Antingen separerar smöret från kakan eller så blir den alldeles för torr. Tyvärr har ju min fina lilla vän som gör godast kladdkakor i hela världen rymt till Australien, så jag får nog försöka mig på att göra en själv i alla fall. 
 
Hur som helst. Jag hade tänkt plugga. Och försöka mig på att ladda ner CAD igen. Fast inte olagligt! Förra gången inträffade nämligen ett oväntat fel. Men sånt är jag van vid.
 
OMG!!!!!!!!!!!!!! JAG DÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!! Fick nyss redan på att resultatet från ena tentan har kommit, vågar inte kolla!
 
Åh herregud. Kollade nyss, och vad står där???? Ett B!!!! Trodde jag absolut max skulle få ett D! NU är jag ju nästan tvungen att fira med kladdkaka!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0