Kaos.

Så kan man sammanfatta gårdagen. Och snöig. Det börjar med att mamma går in i mitt rum sisådär 06.15, när jag är ledig och vill sova, och säger at det knappt gick att öppna dörren för det var så mycket snö. Vid 08.30 ger jag upp mina försök om att somna om, går upp och äter frukost, nör jag sen ska byta om hör jag ett brak. Vad har hänt? Jo, taket övanför dörren har brakat ner. På grund av snön. Det är inget tak-tak liksom, mer som ett töntigt litet tak för att det inte ska regna alltför mycket på dom som kommer och knackar på. Hur som helst var det bara att skruva ner. Nästa chock är att alla bussar i hela Haninge och Tyresö och typ resten av ABC-området är inställda. Inte för att jag skulle någonstans, men ändå.Sen kan jag meddela att jag var tvungen att gå och kissa en gång i halvtimmen också.
 
Men nog om det. Jag har fastnat lite för den här.
 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0